Sikke en skøn dag

Ahhh sikke en skøn dag.

DSC_0003

I går aftalte jeg med min far, at jeg skulle komme til Skælskør her i formiddag og sige hej til ham på hans arbejde, inden jeg gik tur med hundene ved stranden. Da jeg tændte min computer i morges lå der også en besked fra Helle. Hendes planer for i dag, var blevet aflyst, så hun ville gerne lave en træningsaftale.

De to aftaler kunne heldigvis godt kombineres. Jeg startede med en kop kaffe sammen med min far og da Helle også ankom til Skælskør, fik hun lokket min far til en rundvisning på Harboe, hvor han arbejder.

IMG_20140427_121221

Efter rundvisningen lod Helle og jeg min far komme tilbage til arbejdet og vi kørte videre til Stigsnæs Havn. Vi fandt et sted, hvor vi kunne træne hunde – det er super vigtigt at træne i fremmede omgivelser og hundene tacklede alle de fremmede indtryk rigtig fint.

1

Det var imponerende, at vi kunne træne tæt op ad et stinkende fiskehoved uden at nogen af hundene prøvede at rulle i det!

DSC_0040

DSC_0026

Efter træningen gik vi en skøn tur langs stranden. Hundene badede og Helle og jeg fik klaret verdens-situationen. Det var simpelthen så dejligt at mærke solens varme og se de glade hunde.

DSC_0051

DSC_0067

DSC_0084

Vi gik gennem skoven tilbage til bilerne.

DSC_0094

DSC_0095

Vi kørte ind til Skælskør igen og fandt en lækker lille café, hvor vi fik frokost/aftensmad.

10156016_10203714953577280_3290149038412666483_n

Tak til min far, Helle og hundene for en fantastisk dejlig dag.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

