Marcus 4 år

Jeg skriver speciale i øjeblikket og har været nødt til at vælge mange ting fra, som jeg ellers gerne ville, fordi jeg bare ikke kan undvære en skrivedag. MEN! I dag fejrede min nevø Marcus sin fødselsdag og lige præcis det ville jeg under ingen omstændigheder gå glip af. Det er en meget stor dag, når man bliver 4 år gammel!

IMAG0844_1

Drengene og jeg satte kurs mod Hillerød ved 11 tiden. Lige inden vi kom frem, stoppede vi, så drengene kunne komme ud og strække benene og få tisset af, så klokken var lidt over 1 da vi kom frem.

1

 

Marcus åbnede sine fødselsdagsgaver og så var det tid til afgang igen. Første del af Marcus fødselsdag skulle fejres på Egehjorten, der er en kæmpe naturlegeplads ca. 15 minutters kørsel fra min søsters hjem.

Der åbnes gaver...

Der åbnes gaver…

Egehjorten er virkelig et imponerende område. Der er store græsarealer til boldspil eller anden løbeleg, små hjørner hvor man kan få lidt privatliv, borde og bænke, bålpladser med brænde og en kæmpestor legeplads bygget i naturmaterialer. Og så var der fine toiletter og adgang til vand.

3

Vi startede med et overdådigt fødselsdagsbord. Børnene gik til og fra, for de havde jo også travlt med at lege med Marcus’ gaver, spille bold osv. Hundene nød i høj grad kaffebordet, for de fik adskillige boller og andet guf.

DSC_0049

Fødselsdagsbarnet hygger sig :-)

Fødselsdagsbarnet hygger sig 🙂

Og storebror Andreas

Og storebror Andreas

Mange fødselsdagsgaver - i pose og sæk

Mange fødselsdagsgaver – i pose og sæk

Hero var meget misundelige over at Marcus havde fået en ny fodbold.

Hero var meget misundelige over at Marcus havde fået en ny fodbold.

Marcus med en af favorit gaverne - en ny fodboldtaske.

Marcus med en af favorit gaverne – en ny fodboldtaske.

Da alle var mætte, flyttede vi festen over på legepladsen, hvor børn og barnlige sjæle hyggede sig på alle de forskellige legeredskaber.

4

 

Hundene er aldrig blevet klappet af så mange børn før. De nød det i lang tid, men efter et par timer var de ved at have fået nok og så trak vi væk og sagde nej tak, når nogen spurgte om de ville hilse. Tænk at Biscuit skulle nå dertil, hvor han havde brug for en pause fra at blive nusset af børn! Det havde jeg ikke troet muligt!

Da alle havde fået leget af, kørte vi tilbage til min søster og svoger, hvor der blev hygget med bål og skumslik og et meget lækkert aftensmåltid.

5

 TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, MARCUS! 😀

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

