Ups! We did it again!

Helle og jeg lavede rigtig mange trænings-aftaler sidste sommer… men når vejret var godt, var vi enormt gode til at overbevise hinanden om, at det nok var meget bedre at køre ud og bade med hundene.

Og i dag… Ups! We did it again! Vi mødtes for at træne hunde, men det var helt vildt varmt, så ret hurtigt faldt samtalen ind på søen og det dejlige kølige vand.

Til vores forsvar må jeg dog sige, at vi rent faktisk trænede lidt før vi kørte til søen!

Se - vi trænede faktisk!

Se – vi trænede faktisk!

Og hold da op, hvor var det dejligt at komme ind i skyggen og ned til vandet.

Jubiiiiii

Jubiiiiii

Glade hunde :-)

Glade hunde 🙂

Når Biscuit er rigtig glad, så snurre han rundt om sig selv :-)

Når Biscuit er rigtig glad, så snurre han rundt om sig selv 🙂

3 på stribe

3 på stribe

Eftersom aftenen faldt på, blev det imidlertid lidt mindre dejligt. Vi blev angrebet af MYG! Ikke hundene – kun Helle og jeg. Yiks, hvor det klør nu!

Alle de sorte pletter over Heros hoved er myg!

Alle de sorte pletter over Heros hoved er myg!

Her i speciale perioden handler mit liv ikke om ret  meget andet end social-reform og ledelsesteori og det er rigtig svært at lægge fra mig. Både fordi jeg er bange for, at jeg ikke har tid til at miste skrive-tid og fordi det bare fylder rigtig meget lige nu. Men det har været skønt at være ude og hygge med hundene i aften. Jeg var lige ved at aflyse, men i stedet rykkede vi træningen til kl. 17 og det er jeg glad for, for det har været godt for både hundene og jeg.

Biscuit

Biscuit

 

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

