Jubiiiiiiiiii

Hold da op – sikke en start på dagen!

Jeg skulle forsvare mit speciale kl. 12.45, så jeg havde planlagt en stille og rolig morgen, hvor jeg ikke beskæftigede mig for meget med eksamenstanker, så jeg ikke fik pisket en stemning op. Afslappet og roligt…

Jeg vågnede forholdsvist tidligt, men slappede af et par timer med en god bog, før jeg tjekkede min telefon, der i øvrigt var på lydløs. Kl. 8.30 gik jeg ud for at sætte kaffe over og tog min telefon med. Ups… der var ret mange SMSer og mistede opkald!

Det viste sig at være min vejleder, der havde opdaget, at jeg ikke var blevet informeret om, at min eksamen var rykket næsten to timer frem til kl. 11. Der var ombooket lokale, censors rejseplaner var ændret og min vejleder havde fået den nye tid. Ingen havde rettet tiden på de studerendes intranet. Der stod stadig 12.45 alle vegne. Nå for søren… så fik jeg pludselig lidt travlt.

Jeg nåede frem i ok tid og havde også tid til at gennemgå mit mundtlige oplæg. Phew!

Min eksamen gik godt – jeg følte mig udfordret af de spørgsmål jeg fik, men jeg var ikke på glat-is. Tiden fløj ikke ligefrem afsted, men i betragtning af, at der var en time til eksaminationen, så var det faktisk hurtigt overstået. Jeg fik rigtig meget ros for min opgave og kunne afslutte med et 10 tal. Hold da op – for 1 måned siden virkede det slet ikke realistisk, at jeg fik kunne få afleveret til tiden, så jeg er rigtig glad.

IMAG0962

Jeg kørte ud for at give jordbær kage på arbejdet – det havde jeg lovet dem, hvis det gik godt. De havde lavet en øhhhhh studenter hue eller noget til mig… Mmmmm… 😀

Joooo det var en pæn hue, som de havde lavet til mig... eller noget... :-D

Joooo det var en pæn hue, som de havde lavet til mig… eller noget… 😀

Senere mødtes jeg med Helle. Vi skulle både fejre min eksamen og Cookies 9 år fødselsdag. Både Cookie og jeg fik en rigtig fin gave – min var lidt federe end Cookies ;-).

Cookie fik en bold og en pose lækre guffere. Jeg fik en fed ny træningstaske til alt mit træningsudstyr.

Cookie fik en bold og en pose lækre guffere. Jeg fik en fed ny træningstaske til alt mit træningsudstyr.

Tasken blev straks afprøvet... der kan godt være en sheltie i den :-D

Tasken blev straks afprøvet… der kan godt være en sheltie i den 😀

Hundene fik hunde-lagkage med frikadeller og Helle og jeg kørte ned i byen og fik en lækker frokost.

Hundelagkage og frokost på Valencia

Hundelagkage og frokost på Valencia

Tillykke med fødselsdagen Cookie

Tillykke med fødselsdagen Cookie

Vi sluttede med en gåtur i Akademihaven og nu er jeg Game Over. Den mentale energi er ved at være brugt op. Men jeg har alligevel hele tiden et glad smil om munden. Skønt, at det er overstået og at det gik rigtig godt 🙂

gaatur

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

