Nord på…

I går formiddags kørte drengene og jeg mod nord…

Først skulle vi mødes med Vicky på flyvepladsen i Frederikssund. Jeg satte adressen ind i GPSen og kørte. Det startede godt… Mod Holbæk og videre… men pludselig ville GPSen have mig mod Tølløse. Eftersom jeg ikke var helt sikker på hvor jeg skulle hen, så lod jeg GPSen bestemme.

De næste 3 km tog 20 minutter at køre, fordi GPSen blev ved med at sende mig ind ad spærrede veje. Grrrrrrrrrrrrr….

Resultat: Jeg var næsten 20 minutter for sent på den, da jeg ankom. Heldigvis (hvis man kan være bekendt at sige det), så havde jeg også aftalt at mødes med Renate, der havde lavet en ny line til mig, så Vicky og Renate havde vist hygget sig meget godt indtil jeg kom frem.

Men alligevel… undskyld, undskyld, undskyld begge 2!

Vicky og jeg gik en tur på flyvepladsen og hold en lille amputeret kageklub eftermiddag mens hundene legede. Amputeret, fordi vi manglede Helle. Hun er jo sædvanligvis også med i kageklubben, men det gik også uden hende :-).

Hero og Zoya - fuld fart frem!

Hero og Zoya

Hero ville rigtig gerne lege med Zoya, men kom alligevel hele tiden hen til mig og vi kunne ikke rigtigt forstå hvorfor. Men efterfølgende er jeg kommet i tanke om, at Zoya gø’r og Hero kommer altid hen til mig og sladre, når nogen gø’r. Det må man nemlig ikke og Hero er en rigtig sladderhank, så jeg tror, at det var derfor 🙂

Men han er meget lun på hende og hyggede sig så meget med hende. Biscuit ville også gerne være med, men de to andre så ham slet ikke… Awww stakkels Biscuit 🙂

Tiden fløj afsted (men vi kom jo også sent i gang) og selv om det føltes alt for tidligt at bryde op, så måtte jeg SMSe til min søster og undskylde, at jeg var sent på den. Tiden var løbet fra os.

Såh et lille stop hos McD på vejen mellem Frederikssund og Hillerød for at købe is – jeg tænkte, at det kunne få mine nevøer til at glemme, at jeg kom for sent 😀

Der hygges med træbiler og hobby-arbejde.

Der hygges med træbiler og hobby-arbejde.

Eftermiddagen gik med at spise mere kage og lækre scones, bygge og male træbiler (de blev vildt flotte), gå tur med hundene og ellers bare ren råhygge med familien. Det er vildt længe siden, at jeg har besøgt min søster, så det var skønt at være der og bare slappe af og nyde mine nevøer. De er så skønne og jeg bliver glad af at være sammen med dem.

Gåtur med hundene

Gåtur med hundene

Tak for en dejlig dag til alle jer, som jeg holder af, der oppe nord på… både venner og familie 🙂

Og især tak til min svoger, der hjalp mig med at få opdateret min GPS, så jeg ikke skal bruge 20 minutter på at komme 3 km tætter på målet!

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

