Planes

Som altid, når jeg er ude at rejse, havde jeg også i England, købt nogle ting til mine nevøer, som jeg glædede mig til at give dem. Derfor fik jeg arrangeret mig ind til en lille brunch hos min søster, da jeg alligevel skulle til Nordsjælland til noget ‘hunde-halløj’ senere på eftermiddagen.

Jeg havde købt en robot-bil/fly til dem hver og en creepy-crawly ting, der kunne kravle ned af væggen – begge dele var en succes. Da Marcus kom til at kaste sin crawly ting op på loftet, mente han endda, at den kunne kravle op ad… men måske var det bare fordi hans mor havde sagt, at han ikke måtte kaste den op i loftet mere, så var det bedre, hvis den selv var kravlet der op 😉

1

Den største succes hos Marcus var dog Planes kagen. Marcus er vild med Planes, så da jeg i England så en Planes kage, så var jeg nødt til at købe den med hjem til ham og imponerende nok, så overlevede den rejsen uden at lide overlast.

Og den kom som sendt fra himlen – Marcus havde sover dårligt i nat og var træt og ked af det, men det er svært at være rigtig ked af det, når man har et stykke Planes kage på tallerkenen 🙂

2

Andreas havde bygget en rigtig fin drage og sørme om ikke den også kunne flyve!

DSC_0039

Tak til hele min familie i Hillerød, for en dejlig dag 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Familie. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

