Fødselsdagsfest

Lille sheltie Biscuit fyldte 10 år i går – d. 6. december. 10 år… for 10 år siden, var jeg i Prag sammen med min mor og da Bluebees fødte, sendte Dorthe (opdrætter) mig en SMS. Jeg tvang min mor med hen på nærmeste internet cafe og brugte en formue på at downloade fotos via en vildt langsom internet forbindelse 🙂

Biscuit

Og i dag fejrede Helle og jeg så min skønne lille fyrs fødselsdag – sammen med alle vennerne. Der var træning, hygge, kage og gaver. Lige som en 10 års fødsesdag skal være!

Biscuit

Først fik Biscuit lov til at træne sit nye dog dancing program. Der er stadig en masse nye ting, som han skal kunne, før vi for alvor kan træne hele koreografien, så der var massere af godbidder og leg undervejs. Biscuit var i hopla 🙂

Biscuit

Da alle var færdige med træningen, kom lagkagen frem. 7 hunde til at dele en kæmpe lagkage fremstillet af kattemad, leverpostej, lagkagebunde, hundekiks og skyer. Der er vist ingen, der går sultne i seng i aften. Når man medregner alle de godbidder, der røg ned i forbindelse med træningen, så tror jeg, at vi springer aftensmaden over!

3

4

Jeg bruger bevist rigtig hundemad (af forskellige ekstra lækre varianter) som belønning når jeg træner, så jeg ved, at hundene har fået ernærings-rigtig med, selv om de i perioder får flere trænings-godbidder end de får mad i madskålen.

Efter kagen var der gaver og lige efter Biscuits hjerte, så var det hele noget der kunne spises. Han var en glad fyr – også selv om han ikke fik lov til at spise det hele med det samme… Han skulle jo nødig blive syg.

5

Vi sluttede dagen med en løbetur sammen med alle vennerne. Jeg tror ikke, at Biscuit kunne have forestillet sig en bedre måde at fejre sin store dag.

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

