Sjællands storm-ramte kyster

2

Egentlig har det ikke været vejr til at køre til stranden de to sidste dage, men…

I går skulle jeg hente mit nye dog dancing kostume i Høng og så var jeg jo kun 5 minutters kørsel fra Bildsø Strand, så det ville være fjollet ikke at benytte sig af det. Så vi kørte til stranden og gik en skøn tur, selv om det både stormede og ind imellem også haglede/regnede.

1


1

Og i dag havde jeg en gå tur og frokost aftale med min far i Næstved. Vi mødtes på Enø og gik først tur på stranden, hvor vandstanden var højere end jeg nogensinde før har oplevet og hvor bølgerne gjorde, at hundene ikke rigtigt kunne svømme, men de kunne stadig fjolle i vandet og det gjorde de!

4

Og bagefter kørte vi til havnen og gik en tur mere der. Solen kiggede frem og det gjorde vinterbaderne også. Ca. 10 friske fyre og piger i alle aldre kastede sig i bælgerne, mens jeg så skrækslagen til! Brrrrrrrrrrrrrrr. Jeg er vildt dårlig til kulde!

5

Jeg gav mine hunde tørre-dækner på, for at tørre dem, efter deres svømmetur, fordi jeg tænkte, at det var lidt koldt for dem at være helt gennemblødte, når vi gik tur i stormvejret og så møder vi en flok mennesker der bader i havnen! Rent vanvid! De har jo ikke nogen pels til at holde dem varme! Men jeg var alligevel lidt imponeret 😉

6

Da vi kom tilbage til bilen, var jeg klar til at køre til Næstved og få en god frokost og en kop kaffe sammen med min far 🙂

Men det har været to dejlige dage ved Sjællands storm-ramte kyster 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Hero. Bogmærk permalinket.

2 svar til Sjællands storm-ramte kyster

  1. Helle Larssen siger:

    Ha ha nej vinterbader bliver du aldrig! Stranden(e) ser skønne ud -også i blæsevejr 🙂

Skriv et svar

