Spændende

Jazz

Uhhhh vi går en spændende tid i møde. I sidste weekend, da Helle og jeg var sammen, fik vi underskrevet en dispositionerklæring, der giver mig tilladelse til at opdrætte et kuld hvalpe på Hero’s søster Jazz. Og onsdags kom beskeden så… Jazz var kommet i løbetid.

Helle og jeg har ventet på denne løbetide og planlagt hvalpe i over 1 år, men selvfølgelig passer Jazz lige præcis sin løbetid ind, så hun skal parres mens jeg er i England. Typisk! Jeg ville jo rigtig gerne være med ved parringen, men det kommer ikke til at ske. Den del af projektet må Helle sørge for. I samarbejde med Birgitte selvfølgelig, der ejer den stolte far Tiger.

Der er meget mere info om de kommende hvalpe på hvalpebloggen. Og indtil videre må jeg væbne mig med tålmodighed og vente på SMS opdateringer fra Helle, mens jeg hygger mig på Crufts.

Jazz

Jazz

Dette indlæg blev udgivet i Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

2 svar til Spændende

  1. Helle Larssen siger:

    Der bliver travlt på sms’en med nyheder fra både Danmark og England 😀

  2. Pingback: Crufts 2015 | Dog Dancing Dagbog

Skriv et svar

