Dejlig dag i Hillerød

I går formiddags satte hundene og jeg kurs mod Hillerød, for at aflægge min søster og hendes familie et påskebesøg og afleverer påskeæg til nevøerne.

Det blev en super hyggelig dag. Min far var der også og vi blev budt på kaffe og påskekanin-boller da jeg ankom.

4

Vi ristede skumfiduser over bål og spiste dem mellem mariekiks. Jeg havde smeltet skumfidus over alt, da vi var færdige :-).

2

Nevøerne havde lige fået sat deres trampolin op, så der blev hoppet igennem – phew, jeg blev helt svedt bare ved synet af dem!

3

Vi skulle naturligvis også ud og hygge med hundene…

5

Det kan godt være lidt voldsomt med 3 hunde og 2 drenge på en gang, så Beat kom først ud og spille bold. Det er en god måde for nevøerne, at være sammen med ham på – så bliver hans noget intense måde at være på ikke et problem for de to drenge. Beat kan godt virke lidt overvældende og samværet skal være en god oplevelse begge parter.

6

Min yngste nevø Marcus er meget glad for Biscuit, mens Andreas bedre kan lide Heros noget roligere bevægelser, så der er ingen tvivl om fordelingen, når vi skal ud med de to.

1

Og en lille video:

Jeg var ellers lige ved at tro, at jeg havde mistet Biscuit. Da jeg kom frem, stod Marcus og ventede på os. Han gik hen til bagagerummet, pegede på Biscuit og sagde ‘Jeg vil ha’ den!” “Vil du ikke hellere ha’ et påskeæg?” spurgte jeg og svaret kom promte: “Nej!”. Heldigvis gik hans mor ikke med til byttet, så han fik påskeægget og Biscuit kom med mig hjem 😀

Efter et dejligt aftensmåltid, var det tid til at sige farvel og tak til to trætte nevøer og køre hjem med 3 trætte hunde i bilen.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Hero, video. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

