Nyt objektiv!

Jeg fik et nyt objektiv til mit kamera i fødselsdaggave af min far. Det har været undervejs længe, men i dag kunne jeg besøge min far og prøve det for første gang!

Min far og jeg gik en tur på Enø, så jeg kunne lege lidt med kameraet og objektivet og så sluttede vi af med frokost på en strand cafe. Det var en rigtigt hyggelig formiddag.

Min far sammen med Beat og Biscuit

Min far sammen med Beat og Biscuit

Denne lille hund havde fundet en plads med god udsigt

Denne lille hund havde fundet en plads med god udsigt

På vejen hjem, stoppede jeg ved et fugle-udkikstårn ved Susåen og prøvede og jeg kunne se nogle fugle, som jeg kunne øve mig i at bruge det nye objektiv på… men de holdt sig inde – i læ for regnen, så jeg måtte øve mig på køerne på marken i stedet.

Lidt fugle fik jeg set...

Lidt fugle fik jeg set…

- men disse modeller skulle jeg ikke vente helt så længe på.

– men disse modeller skulle jeg ikke vente helt så længe på.

Hundene hyggede sig og nød at være med ude.

Hundene hyggede sig og nød at være med ude.

Og da det begyndte at regne, kunne vi gå i læ i udkikstårnet.

Og da det begyndte at regne, kunne vi gå i læ i udkikstårnet.

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Gåture. Bogmærk permalinket.

Et svar til Nyt objektiv!

  1. Pingback: Nogen gange skal man lige sparkes i gang… | Dog Dancing Dagbog

Skriv et svar

