Mine nevøer

Marcus Andreas

Jeg er lige kommet hjem fra Hillerød, hvor jeg har haft en god dag sammen med min far, min søster og mine nevøer.

Marcus Andreas

Jeg er egentlig ikke rigtigt til børn… faktisk synes jeg, at de fleste børn er ret irriterende og derfor kan jeg også blive helt overrasket over mig selv, når det går op for mig, hvor højt jeg elsker mine nevøer. Det gør helt ondt inden i, ved tanken om, at der skulle ske dem noget. Jeg elsker at være sammen med dem og hygge med dem og lytte til de ting de fortæller mig.

Marcus på snart 5 år har fået et helt specielt forhold til Biscuit. De to er pot og pande og jeg ved ikke hvem af dem, der nyder deres små hyggestunder sammen mest. De sidder helt stille sammen i græsset og er fuldstændig optagede af hinanden. Det er virkelig rørende at se.

Marcus og Biscuit

Og Andreas på 9 år, kan efterhånden få Hero til at lave tricks nok til et helt freestyle program. De bliver bedre og bedre til at forstå hinanden og Andreas er rigtig god til at huske at belønne Hero for veludført arbejde.
Fra venstre øverst: High (stå på bagben), spin (dreje rundt), beg, bakke og en helt ny i dag Hide Face.

Andreas og Hero

Og både Marcus og Andreas synes at det er skønt at få lov til at spille bold med Beat.

Beat

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

