Hvalpe-kuller

Om ca. 4 dage får jeg min nye hundehvalp. Sådan er det… Jeg kan ikke tænke på det, på andre måder… Om ganske få dage føder Jazz og så får jeg min lille hundehvalp.

Jazz

Jazz – maven fylder godt ny

Jeg har ventet i flere måneder på den og nu er den lige ved at være her. Helle og jeg taler ikke om ret meget andet og vi er vældig optagede af at få alle forberedelserne på plads.

Nogenlunde sådan ser puppy ud lige nu :-)

Nogenlunde sådan ser puppy ud lige nu 🙂

Og så en gang i mellem går det op for mig, at jeg er i viiiiiildt god tid! I min bevisthed kommer min hvalp lige om lidt og jeg skal se at blive klar… Men i virkeligheden, så skal den jo bo sammen med sin mor hos Helle i de første 8 uger, så jeg har rigeligt tid til forberedelserne.

Foder klar ca. 10 uger før hvalpen flytter ind... Ahhh ja, det skader jo ikke at være velforberedt ;-)

Foder klar ca. 10 uger før hvalpen flytter ind… Ahhh ja, det skader jo ikke at være velforberedt 😉

Ikke desto mindre, så står der en sæk hvalpefoder klar til den, der er købt halsbånd og der er lækkert nyt legetøj, der passer perfekt til en Border Collie hvalp 🙂

2

Man skal jo ikke gå ned på udstyr…

Dette indlæg blev udgivet i Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

