Hazyland My Preciouzzz

3 sort/hvide han-hvalpe

3 sort/hvide han-hvalpe

I nat blev min lille border collie hvalp Hazyland My Preciouzz – kaldenavn Gollum – født. Og takket være min fantastiske veninde Helle, så var jeg med fra start til slut. Jeg tog imod ham, da Jazz fødte ham, jeg hev hul på fosterhinden og sørgede for, at han fik trukket vejret som han skulle. Formentlig var det endda mig, der klippede navlestrengen over. Sikke en helt enestående oplevelse og start på livet sammen med min nye hund.

Der er 3 sort/hvide hanner, så hvem af dem, der ender med at komme med mig hjem, det vil tiden vise. Jeg forelskede mig hovedkuls i den ene, så snart jeg fik ham pakket ud af fosterhinden. Nu vil de næste 8 uger vise, om jeg kan komme ud over denne umiddelbare forelskelse og se kvaliteter i en af de andre eller om det bare var kærlighed ved første øjekast og derfor ham og kun ham.

En fantastisk nat, som jeg er Helle og Jazz meget taknemlig for, at jeg fik lov til at opleve.

Læs meget mere om vores natlige eventyr og hvalpefødslen – klik her.

En lang eftermiddag med megen venteid, hvor der var god tid til at læse op på det vi kunne forvente.

En lang eftermiddag med megen venteid, hvor der var god tid til at læse op på det vi kunne forvente.

Vores egne hunde var meget tålmodige og opførte sig eksemplariske

Vores andre hunde var meget tålmodige og opførte sig eksemplariske.

Godt vi havde Netflix, slik og cola til at fordrive ventetiden med.

Godt vi havde Netflix, slik og cola til at fordrive ventetiden med.

Og så lidt i midnat gik det pludselig hurtigt og de to første hvalpe kom i løbet af få minutter.

Og så lidt i midnat gik det pludselig hurtigt og de to første hvalpe kom i løbet af få minutter.

Jazz tog sig rigtig fint af sine hvalpe.

Jazz tog sig rigtig fint af sine hvalpe.

En smuk og livlig lille fyr

En smuk og livlig lille fyr

Og det var den sidste - nummer 6.

Og det var den sidste – nummer 6. 3 hanner og 3 tæver og alle sort/hvide.

En træt mor med hvalpe kort tid efter at sidste hvalp blev født

En træt mor med hvalpe kort tid efter at sidste hvalp blev født

Efter en lur og lidt at spise, var der mere overskud.

Efter en lur og lidt at spise, var der mere overskud.

Og her er de så - få timer gamle.

Og her er de så – få timer gamle.

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

