Pinse-weekenden

alle6mednavne

De sidste to dage har stået i hvalpenes tegn. Men der har også været tid til at give de voksne hunde gode oplevelser og det er godt.

I går morges var vi ved søen, så drengene kunne svømme og lege i vandet. Og her til morgen gik vi en dejlig tur langs Køge Å. Jeg nyder hvalpene mere, når jeg ved, at de voksne hunde også er glade og tilfredse.

1

Og ihhhhh hvor er det spændende med hvalpene. Der sker så meget i øjeblikket. De har alle sammen åbnet øjnene nu og i morges så vi dem begynde at lege med hinanden og bide i hinanden. De begynder virkelig at opføre sig som rigtige hunde.

3

Der er daglige opdatering om livet i Puppyland her: https://jazztigerhvalpe.wordpress.com/

Biscuit, Hero og Beat har nu alle fået lov til lige så stille at hilse på hvalpene.

Beat tog det overraskede nok med ophøjet ro. Han snusede grundigt til Gollums bagdel og da han var færdig med at undersøge ham, smuttede han tilbage til sin bold. Beat er den, som jeg gør mig flest tanker om, når det gælder at få en ny hvalp ind i flokken, men i hvert fald kan jeg glæde mig over en god start.

Beat

Biscuit noterede sig, at jeg stod med en lille hvalp i hånden og så besluttede han, at det ikke var noget for ham. Han holder sig på god afstand og lader som om, at han ikke kan se nogen hvalpe, men det er jeg ikke bekymret over. Biscuit har været legeonkel for min hvalpe gennem de sidste 10 år og han skal nok tage fint imod Gollum også.

Hero er splittet… små hjælpeløse væsner, der har brug for omsorg og pleje. Hele hans nurser-gen siger ham, at han bør nusse om dem, men samtidig ved han overhovedet ikke, hvor han skal gøre af sig selv. Han har hilst på dem et par gange og bliver modigere for hver gang, meeeeen det er nu noget mærkeligt noget, med små dyr, der ligner hans marsvin, men lugter som hunde. Han vil vildt gerne være sammen med dem og holde øje med dem men vil alligevel ikke være for meget sammen med dem. Det er slet ikke let at være Hero i Puppyland. Jeg griner lidt af ham en gang i mellem.

2

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Gollum, Hazyland Hvalpe, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

