Morgentur, Puppyland og Ninja kampe!

These are a few of my favourite things…

I dag har jeg kunnet glæde mig over 3 af mine favorit ting:

1)
En stille og fredfyldt morgen ved søen – eller der var i hvert fald stille indtil Biscuits begejstrede gøen fortalte hele Tystrup og omegn, at han havde en fantastisk morgen. Drengen havde en fest, badede og legede og jeg nød alene-heden og at se mine hunde være så glade. Åh en dejlig start på dagen.

1

2)
At tilbringe nogle timer sammen med Helle og hundene. Og selvfølgelig sammen med hvalpene, men hvalpene er jo lidt ekstra specielle, fordi jeg har dem sammen med Helle.

Og i dag var en helt særlig dag i Puppyland, fordi hvalpene for første gang så, at verden er større end den lille firkantede fødekasse. Indtil i dag troede de, at verdens ende var glatte, brune vægge og så pludselig rykkede græneserne meget længere ud…

Panda

De flyttede fra bryggerset og ind i stuen og fra fødekassen og ind i hvalpegården. Og de tog det i stiv arm og var straks nysgerrige på at undersøge deres nye, større verden.

6

2

3

4

3)
At være sammen med min søster og mine to skønne nevøer.

Vi spillede Ninja spil i dag. Og lad mig bare sige, at Andreas nok er lidt mere Ninjakriger end jeg 😀 Han vandt 3 ud af 3 spil!

Andreas

Og hvad er det med børn nu om dage??? Marcus legede at der var bakterier i hans seng??? Han byggede en seng og lagde bakterier ned i den! Hvor i alverden kommer inspirationen til den slags lege fra?? 😀

Marcus

Andreas lærte 2 nye tricks sammen med Hero. De er bare så seje sammen de to.

7

Og Marcus hyggede med Biscuit. Marcus er nu ellers lidt skuffet over, at det varer så længe før han kan ‘prøve’ den lille nye. Og når han siger ‘prøve’ betyder det åbenbart, at han skal gå tur med den.

Marcus

Beat spillede bold og Andreas kan kaste meeegaaa langt nu 🙂

11

En helt fantastisk sidste dag i pinseferien, hvor jeg har været sammen med mennesker, som jeg holder meget af 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Gåture, Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

