Så mangler vi bare en hvalp…

I dag kørte jeg oppe fra Helle allerede ved 16.30 tiden. Det var godt nok lidt svært at løsrive sig, men jeg havde en vigtig opgave…

Jeg har så godt som ikke været hjemme i de sidste 7 uger, så der var lige nogen ting, der skulle på plads, inden jeg kunne tage en hund med hjem, så det kom de i dag.

Og nu er vi klar – vi mangler bare en hvalp 🙂

Gollum kommer i hvert fald ikke til at mangle legetøj

Gollum kommer i hvert fald ikke til at mangle legetøj

Det eneste der mangler, er en lille hundehvalp <3

Det eneste der mangler, er en lille hundehvalp ❤

Noget af Gollums legetøj er helt nyt – indkøbt specielt til ham, men en del af det, har en historie med sig.

Den store bold på billedet nedenfor, købte Helle til Hero, da han vandt Individuelt NM Bronze. Nu får Gollum lov til at låne den.

Den røde gummi trekant er en Pedigree legeting og den stammer helt tilbage fra min gamle schæfer Paws tid, men den er stadig i god stand og fejler ingen ting. Alle mine hvalpe siden Paws tid har leget med den.

De sorte og røde gummi ringe har Beat fået af sin far.

Det lille blå kødben har Hero fået i hvalpegave af min veninde Karen.

Og Nylabone’t vandt jeg på Clicker Expo.

Glade minder og gode historier, at tænke tilbage på. Og nu får Gollum lov til at skabe nye minder med det.

Glade minder...

Glade minder…

Alt legetøjet har været en tur i vaskemaskinen her i aften – både det af gummi og det af stof. Så stofbamserne sidder til tørre i Gollums hundekurv nu.

Der er 3 bamser, som mine hunde har fået af mennesker, der betyder meget for mig.

Den lilla elefant fik Beat af min veninde Karen.
Fåret fik Beat af Helle.
Og kaninen er ikke genbrug – den har Gollum fået i hvalpegave af Vicky.

Gaver fra mennesker, som betyder meget for mig.

Gaver fra mennesker, som betyder meget for mig.

Gollums madskål har også en historie med sig – den er købt første gang, jeg deltog i et Border Collie Klub årsstævne. Det er en keramik skål med en border collie på og jeg er vild med den.

Madskål

Madskål

Så mange dejlige minder, der er dukket op, mens jeg har gået og gjort klar til, at modtage en lille ny hund i familien.

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

