Velkommen hjem, Gollum!

hvalpe

Fifty, Ex-it, Vega, Easy, Gollum og Bambus Tak Finn, for redigeringen af dette fede billede.

8 uger sammen med verdens skønneste hvalpe har nået en slutning. De seje seks er flyttet hjemmefra… Eller rettere… de fem er flyttet hjemmefra og Ex-it er blevet hos Helle.

Cookie sammen med Ex-it og Gollum

Cookie sammen med Ex-it og Gollum

Og i bund og grund er Gollum jo også flyttet hjemme fra, selv om jeg bare føler, at han er kommet hjem.

Første måltid i sit nye hjem <3

Første måltid i sit nye hjem ❤

Beat har det jo ret svært med fremmede hunde og det har fyldt en del hos mig i de sidste uger. Det er derfor dejligt at kunne sige, at det er gået bedre end forventet. Bedre end forventet vil ikke sige, at de nu går sammen uden problemer. Men jeg var forberedt på, at de skulle holdes fuldstændig adskilt i lang tid og allerede i dag har Beat og Gollum været i haven sammen uden ‘sammenstød’. Gollum var i snor, så ikke han kunne løbe over til Beat, men Beat havde ikke mundkurv på. Og lige nu ligger Beat under sit skrivebord og Gollum sover ved siden af sofaen, hvor jeg sidder. Beat kan gå hen til Gollum, men Gollum har snor på, så han ikke kan gå hen til Beat. Beat er venlig nysgerrig, men han er klar til at stikke af, hvis Gollum skulle blive for nærgående.

Gollum og Bisuit

Gollum og Bisuit

[Og inden jeg nåede at uploade denne blog post, lagde Beat sig pludselig ind under bordet, så han nu ligger og sover lige ved siden af Gollum. Det var ikke en fejl, fordi han ikke havde set Gollum – han kigger jævnligt på ham. Og Gollum har lige rejst sig og lagt sig igen og Beat ligger der stadig! Jeg er måløs! Ikke at jeg tror, at vi er ‘home safe’, men det er langt mere end jeg havde turdet håbe på]

Beat og Gollum!

Beat og Gollum!

Biscuit har være en del sammen med hvalpene og han har påtaget sig rollen som Gollums vogter, så jeg skal lige være obs på, at han ikke jager Beat væk fra Gollum. Det vil han gerne, men Beat skal jo have lov til at se den lille lidt an. Ellers kommer de aldrig til at kunne gå sammen.

Hero forholder sig neutralt. Accepterer, at Gollum skal være her, men opsøger ham ikke.

Helle og jeg har haft alle 8 hunde med ude at bade i dag. De to små sad lidt på afstand og var noget overrasket over, hvor vilde de store var i vandet 😀

Doggie, Gollum og Ex-it

Doggie, Gollum og Ex-it

Bagefter gik vi en lille tur – lille fordi Gollum og Ex-it blev trætte.

Ex-it

Ex-it

Gollum sov hele vejen hjem og da vi kom ind, var han lidt trist et lille stykke tid og så tog han en laaaaaaaaaang lur. Jeg vækkede ham og tog ham ud og tisse og da vi kom ind, havde han 20 minutter, hvor han keglede helt ud på sofaen og bed vildt i sit legetøj og i min arm. Den første ulvetime i hans nye hjem 😉

Vild hvalp!

Vild hvalp!

Nu sover han igen. Om lidt prøver jeg at komme ud og børste tænder. Så tager vi en lille aftentissetur i haven og så skal jeg soooove… forhåbentlig er Gollum med på den 😉

God nat alle sammen…

Dette indlæg blev udgivet i Gollum. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

