Gollum på familiebesøg

Mine nevøer har glædet sig så meget til, at jeg skulle have en ny hvalp. De besøgte Gollum og hans søskende da de var 6 – 7 uger gamle og nu glædede de sig til at kunne lege med ham og se hvor stor han var blevet, så dagen i dag var sat af til besøg i Hillerød.

Men på vejen der op stoppede vi ved Vestre Kirkegård, for at besøge min mors grav. Hun ville have haft fødselsdag i går, hvis hun stadig havde levet, så hun skulle have en blomst og så skulle jeg også lige ‘vise Gollum frem’. Jeg ved godt, at det er lidt fjollet at tænke sådan, men jeg havde nu lige brug for at min mor og Bridie også fik hilst på min nye hvalp.

Gollum kom først ind for at 'sige hej'

Gollum kom først ind for at ‘sige hej’

Og så gik vi en tur i det smukke område

Og så gik vi en tur i det smukke område

Vestre Kirkegård

Vestre Kirkegård

Tyskergravene

Tyskergravene

Vi sluttede med et sidste besøg ved graven, inden vi kørte videre mod Hillerød

Vi sluttede med et sidste besøg ved graven, inden vi kørte videre mod Hillerød

Vi gik en tur på kirkegården og derefter havde Gollum 45 min. i bilen til at sove ud inden vi kom til Hillerød og den stod på leg resten af dagen.

Boldleg

Boldleg

Trækkeleg med Marcus

Trækkeleg med Marcus

Marcus og Andreas var meget søde ved Gollum. De gav ham hver en bamse, som han måtte få med hjem. Marcus gav ham en kat, som han nu har i sit bur i bilen.

Marcus gav Gollum en kat

Marcus gav Gollum en kat

Og Andreas gav ham en hund, som han har i sin hvalpegård i stuen og den har fået en ordentlig tur her til aften. Det er et mirakel, at ørerne stadig sidder fast 🙂

- Og Andreas gav ham en hund.

– Og Andreas gav ham en hund.

Gollum har leget hele dagen, men de voksne hunde blev ikke glemt. De skulle på deres sædvanlige tur, mens min far var baby-sitter for Gollum.

Biscuit er Marcus' hund

Biscuit er Marcus’ hund

Og Andreas kan få Hero til at lave en masse tricks

Og Andreas kan få Hero til at lave en masse tricks

Jubiiiiiiii Beat elsker at spille bold

Jubiiiiiiii Beat elsker at spille bold

Og min far gjorde det godt – Gollum sov som en sten, da vi kom tilbage efter at have leget med de voksne hunde.

Awwwwww Gollum

Awwwwww Gollum

Ellers kunne det godt være lidt svært at sove, når der var sjove børn at lege med – og jeg tror faktisk, at Marcus tilbragte mere tid i Gollums hvalpegård end Gollum gjorde.

Hvis man lagde et tæppe over hvalpegården, havde man den perfekte hule

Hvis man lagde et tæppe over hvalpegården, havde man den perfekte hule

Men mens vi spiste, faldt Gollum i søvn og da han først sov, var han ikke sådan at vække igen. Jeg kunne fjerne alle hans ting i hvalpegården rundt om ham og pakke dem i bilen uden at han vågnede 🙂

Zzzzzzzzzzzzzz

Zzzzzzzzzzzzzz

Og han sov hele vejen fra Hillerød til Sorø. Det er hårdt at skulle holde trit med en aktiv 5 årig 😀

Og mere Zzzzzzzzzzz

Og mere Zzzzzzzzzzz

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

