Tillykke med de 7 år smukke Beat

8 uger gammel i England

8 uger gammel i England

Smukke fantastiske dejlige Beat fylder 7 år i dag.

Mit liv med ham, blev helt anderledes end jeg troede, at det skulle være, men sådan er det vel, når man har med andre levende væsner at gøre – så påvirker man hinanden og præger hinandens liv begge veje.

Beat

Beat er verdens mest charmerende hund – når han er glad, kan man ikke lade være med at være glad sammen med ham.

Den bedste fødselsdagsgave, jeg kunne give Beat, var nok at sende Gollum retur, men jeg tror, at han må nøjes med den legeting, som jeg har købt til ham.

Tillykke med fødselsdagen smukke Beat

trelleborg (17)

Dette indlæg blev udgivet i Beat. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

