Ude med de store drenge

Jeg havde en tandlægetid i Skælskør kl. 8.20 i morges, så vi var tidligt ude af døren.

Da tandlægen var overstået var det stadig tidligt og vi havde god tid til at nyde Skælskør. Vi gik en tur på havnen, fortsatte op gennem byen og ad gågaden tilbage til bilen.

Gollum var i fjollehumør. Han bed i mine sko, sprang i hovedet på Biscuit og gik hele tiden modsat vej af alle andre. Det blev ret kompliceret med 4 hunde i snor.

Gollum, Biscuit, Beat og Hero

Gollum, Biscuit, Beat og Hero

Jeg huskede, at min far engang havde fortalt Helle og jeg om en tur ved Stigsnæs, hvor hundene kunne løbe løse, så jeg ringede til ham og spurgte hvor det var jeg skulle kører hen, for at finde den tur igen og så kørte vi der ud.

Ahhhh meget nemmere! Og Gollum syntes at det var vildt fedt at få lov til at løbe med de store drenge.

På stranden for første gang

På stranden med de store drenge for første gang

Gollum

Gollum

Gollum eeeeelsker sin sheltie

Gollum eeeeelsker sin sheltie

Fjollede fyr

Fjollede fyr

Phew, det er hårdt at løbe så hurtigt.

Phew, det er hårdt at løbe så hurtigt.

Og så ind i skoven...

Og så ind i skoven…

Og gennem skoven tilbage til bilen

Og gennem skoven tilbage til bilen

Vi kom hjem og fik frokost og så var det tid til en lille lur for Gollum. Og da han vågnede, besluttede Biscuit, at det var på tide at få den lille spirrevip sat lidt i gang. Ham og Gollum tog den vildeste spurter leg gennem huset. Beat var i haven og Hero søgte tilflugt oppe på sofaen. Han skulle ikke rodes ind i deres leg 🙂

I eftermiddag har Gollum været en tur i byen og kigge på traffik og de store drenge har været på gåtur i akademihaven.

Nu burde alle være trætte, men Gollum er stadig i fuld sving. Gad vide hvor han får energien fra???

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

