En stille dag uden de store oplevelser

Er 3 stykker legetøj nok, Gollum?

Er 3 stykker legetøj nok, Gollum?

Vi har haft en stille og rolig dag uden de store oplevelser og det har været rart.

I formiddags kørte jeg ned på træningspladsen og trænede hunde.

Sidst jeg trænede var Gollum slet ikke oplagt. Han ville bare hen under bilen i skyggen og sove. I dag var han oplagt nok, men han gad kun legetøj. Ikke godbidder. Det var åbenbart lidt for tæt på morgenmaden. Phew – det er ikke let at passe træningen ind med en hvalps appetit og middagslure. Det er noget nemmere med de voksne hunde, der træner når som helst og hvor som helst :-).

Gollum

Gollum

Da vi var færdige med træningen, kørte vi til søen, hvor hundene badede. De store hunde bader og svømmer fra vi kommer og til vi går igen. Gollum sopper lidt rundt i vandkanten, roder og ruller i skovbunden og kigger ellers på de store hunde, der svømmer laaaaangt ude i søen.

Beat, Biscuit og Gollum

Beat, Biscuit og Gollum

Beat, Biscuit og Hero

Beat, Biscuit og Hero

I dag, fik han sat sig op ad et træ på en stor rod, der groede ud over vandet. Han var træt og jeg tror, at han faldt i søvn, for pludselig faldt han lige på hovedet ned i vandet. Awwwww lille fyr ❤ Han blev ret forskrækket og lidt ked af det. Det er ikke rart at blive vækket ved at stå på hovedet i koldt vand.

Pas på, at du ikke falder i vandet!

Pas på, at du ikke falder i vandet!

Da vi kom hjem tog hundene sig en lang lur. I eftermiddag satte jeg mig ud sammen med Gollum og trænede sit og dæk. Appetitten for godbidder var kommet tilbage, så det gik meget bedre end om formiddagen 🙂

Ellers har jeg siddet ude i haven det meste af eftermiddagen – med 4 hunde rundt om mig. 3 af dem sov og den sidste fjollede rundt, gravede, bed i alting og prøvede at vække de 3, der sov 😀

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

