6,8 kilos Gollum

Morgentur i akademihaven inden arbejde. Jeg skulle jo sikre mig, at Gollum var klar til en laaaaang lur. Og det var han. Han klarede første arbejdsdag så flot.

2

Efter arbejde havde han dog noget energi han skulle af med og selv om han var på en god tur i skoven, hvor han hovedsageligt tænkte på at kysse sin onkel Hero (der ellers ikke rigtigt ønskede at blive kysset), så har han stadig vældig travlt med sine legeting lige nu. Han har lige lidt, som han skal have ud af sit system 😀

Nej tak! Jeg vil ikke ha' et kys mere!

Nej tak! Jeg vil ikke ha’ et kys mere!

På vej hjem fra skoven, stoppede vi hos dyrlægen, så Gollum kunne få nogle godbidder af dyrlægen og blive vejet. 6,8 kilo nu. Ikke så sært, at min arm mærkes som om, at den er ved at falde af, når jeg bærer ham fordi gåturene bliver lidt for lange for hans små ben.

Dette indlæg blev udgivet i Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

