Søndag

Heros morgentræning

Heros morgentræning

Efter vores morgen-træning, kørte vi mod Slagelse for at gå tur ved Trelleborg. Det var enormt varmt allerede i formiddags, men jeg havde våde køledækner med til hundene, så de var klar til gåturen i solen.

4 hunde på Trelleborg

4 hunde på Trelleborg

Der var en hel del turister på Trelleborg. Mange talte tysk og nogen talte et sprog, som jeg ikke genkendte, men heldigvis er Trelleborg et stort område og turisterne var hovedsageligt oppe ved langhuset, så der var plads til os alle. Det er dejligt at stedet bliver besøgt.

4

Trelleborg

Jeg var overrasket over at se, at et af de får, der græsser området ned, havde et nyfødt lam. Det er meget sent på året for nyfødte lam. Jeg håber, at dem der passer fårene er obs på det.

5

Gollum havde en travl dag i går med mange indtryk og oplevelser og der virker som om, at han stadig fordøjer det hele. Han har det fint med at tulle rundt og lege for sig selv. Ind i mellem kommer han og bider lidt i mig, men så futter han videre med sine legeting. Det er meget dejligt, for han er ellers en ganske intens lille fyr, som gerne vil have mig involveret i alting hele tiden. Jeg er forberedt på, at han vender skrækkeligt tilbage når der bliver lidt køligere i aften 🙂

Dejlig søndag med godt sommervejr. Vi nyder det.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

