Søde piger og vilde drenge

I disse ligestillingstider er det ikke moderne, at tale om vilde drenge og søde piger, men langt hen ad vejen, har det nu passet meget godt på mit og Helles yngste søskendepar.

Ex-it og Gollum er forskellige som nat og dag. Helle omtaler ofte Ex-it som den nemmeste hvalp hun nogensinde har ejet. Lad os bare sige, at ingen har hørt mig omtale Gollum på samme måde!

I formiddags uploadede Helle en blogpost, hvor hun beskrev hvor fornuftigt Ex-it havde grebet det aktivitets-spil an, som hun var blevet udfordret med. Det mindede mig om, at jeg har et lignende aktivitetsspil og da Gollum i eftermiddags var temmelig aktiv og umulig at være sammen med, besluttede jeg mig for, at lade ham prøve det.

Ex-it med sit aktivitetsspil

Ex-it med sit aktivitetsspil

Han overraskede mig. Lige som Ex-it, lagde han sig stille og roligt ned, pillede brikkerne op en efter en og spiste godbidderne. Woooooooooohooooooo jeg var begejstret og besluttede mig for at fylde brættet op en gang til.

Ahhhh så kunne jeg kende ham igen. I andet forsøg pillede han én brik op, åd pølsestykket under den og stak af i fuld gallop gennem haven med brikken i munden! – Bræt kunne være bræt, brikken skulle dø og jeg skulle ikke komme i nærheden af den!

God at han stadig er en hvalp og let at aflede 😉

Brikken blev reddet, spillet pakket væk for denne gang og nu er Gollum ved at nedlægge en bold inde i en flybox og det brager og buldre som et helt metro byggeri 😀

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

Et svar til Søde piger og vilde drenge

  1. Helle Larssen siger:

    Ha ha ha jeg troede du havde lært det – at stoppe efter første gang!!! Det er jo ligesom da de var små, første gang de var et sted gik det godt, anden gang var det lidt for vildt 😀
    Dygtiiiiig Gollum

Skriv et svar

