Jeg glæder mig i denne tid…

I sidste uge kunne jeg gå og glæde mig til en weekend sammen med hunde og gode venner på Store Hestedag og i denne uge kan jeg også se frem til en dejlig weekend…

Jeg har helt kriller i maven ved tanken om, at Helle og jeg i morgen kører til Esbjerg og hilsner på Gollums bror Bambus, som jeg ikke har set siden han var 8 uger gammel. Det bliver vildt at se ham igen. Det lyder som om, at han og Gollum er to alen ud af et stykke, så der skal nok komme fart over feltet 😀

Smukke Bambus

Smukke Bambus

Vi bliver hos Bambus og hans familie indtil lørdag eftermiddag og så kører vi videre op til Hangaren, hvor vi skal tilbringe et døgstid sammen med de gæve Hangar folk. Hundesnak, hundetræning og hygge.

10583807_1452918698316802_7668554076185792012_n

Det er bare sådan nogle skønne planer at se frem til. Drengene og jeg glæder os 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Hazyland Hvalpe. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

