Hyslop

Hero

I sidste uge skrev jeg om den webshop, som jeg havde fundet, hvor de havde et stort udvalg af tørrede godbidder til hunde.

I dag vil jeg gerne dele en anden webshop, som jeg har fundet. Det er hyslop.dk hvor der særligt er en varer, som jeg køber. De har nemlig store tørrede okseknogler, som kommer helt ned på 15 kr. stk, hvis man køber 10 ad gangen. Tjek linket her!

Hundene er ret glade for dem og der er timevis af underholdning og hygge i sådan en knogle. Mine har dem kun et par timer ad gangen, så gemmer jeg dem væk og så får de dem igen næste dag. Det sikre både at deres maver ikke får for meget og også at Beat, der har noget ressource-forsvar, ikke bliver stresset over at skulle gå og vogte over sin knogle, når han egentlig ikke ønsker at gnave i den mere.

Biscuit

Det er ikke noget hundene får hver dag, men en gang i mellem, er det dejligt at kunne give dem lidt ekstra. Og specielt i denne tid, hvor Gollum er i fuld gang med at skifte tænder og gerne vil gnave og tygge rigtig meget, så er det fantastisk beskæftigelse og det gør mindre ondt end når han gnaver i mine fingre ;-).

Gollum

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Tanker og debat. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

