Hygge

Hvis jeg var gift, ville nogen nok tro, at manden mishandlede mig, fordi jeg gennem en længere periode har haft ret mange blå mærker og små-sår op og ned ad armene. Men bare rolig, der er ingen voldelig ægtefælle ind i billedet, jeg har bare hygget med Gollum ❤

Han er en orm og holder sig sjældent i ro ret længe ad gangen – og når han hygger, så ser det nogenlunde sådan ud:

Og tro det eller ej – det er faktisk ret hyggeligt også for mig. Det gør bare lidt ondt, hvis man hygger for længe ad gangen 😀

Jeg er pjattet med det lille fjolle-øre 😀 ❤

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, video. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

