Øj, hvor mit øre klør…

Gollums foretrukne oversprings-handling / dæmpende signal er at klø sig bag øret. Hvis der er noget, som han ikke helt ved hvad han skal gøre ved, så sætter han sig ned og klør sig lige så langsomt bag øret. Han bruger det især, når han skal fedte sig ind hos de store hunde og han har udviklet konceptet til en hel kunstform. Hvis jeg står med ham på armen og hygger med ham (jo da, han er stadig kun en lille baby – på knap 15 kg – som man sagtens kan løfte op og nusse) og en af de store hunde kommer hen til os, så kan jeg mærke hans bagben begynde at køre, selv om han hænger en meter oppe i luften 🙂

Det er mega sødt og jeg var nødt til at lave en lille video af det, for en dag vokser han jo fra det og så vil jeg glemme hvor sød han var ❤

På videoen er det Hero, han prøver at ynde sig ind hos 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, video. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

