Kirkegården og julehygge

 

2

Fødselsdagsbarnet med sine gaver

Vi startede morgene med at fejre Biscuit. Han fylder 11 år i dag og fik en masse lækre godbidder i fødselsdagsgave. Dem med andekød uden på var han ret vild med, så der tømte han hele posen selv. De andre fik de 3 Border Collier også lov til at smage 🙂

Lidt i 11 var der afgang mod København.

DSC_0003

Biscuit hjalp med at ordne graven og sætte blomsten op.

Første stop var Vestre Kirkegård, hvor min mor er begravet. Vi skulle ind med en juleblomst til hende og selvfølgelig skulle vi også lægge de sædvanlige godbidder til Bridie ❤

Da vi havde besøgt graven, gik vi en lang tur rundt på kirkegården – man kan sagtens gå 1½ time på det store område og det gjorde vi i dag.

1

Biscuit og Gollum efter gåturen

Da hundene var trætte, fortsatte jeg et par gader længere ind mod byen. Min søster, nevøer og Jeg var inviteret til julehygge hos min søsters veninde Mai og hendes familie.

Der blev klippet julepynt, snakket, hygget og spise juleguf.

2

Julehygge hos Mai

Sikke en dejlig eftermiddag. På vej hjem gik drengene og jeg en bulrende mørk tur i akademihaven. Og nu er det ved at være sengetid… Hold da op, sådan en weekend er hurtigt overstået!

3

Marcus ❤

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

