Tillykke med fødselsdagen Biscuit

1

Biscuit startede dagen med at fordybe sig i en masse godbids-fødselsdagsgaver. Biscuit vil helst have spiselige gaver, så det får han 🙂

Min smukke og dejlige lille sheltie fylder 11 år i dag.

2

Mums!

3

Dem med andekød rundt om var de bedste 🙂

I dag for 11 år siden, var min mor og jeg i Prag. Jeg fik en SMS fra Dorthe om, at hvalpene var født og der var en hanhund til mig. Min stakkels mor blev slæbt rundt til Prags internet cafeer resten af ferien, fordi jeg skulle se hvalpebilleder ❤

Biscuit er en once in a life time hund – han er modig, smuk, har gå på mod og er venlig over for alle. Han er virkelig en enestående fyr.

De sidste 11 år med Biscuit har været begivenhedsrige – han har fuldt mig på hele rejsen fra de første dog dancing konkurrencer i Danmark og op til i dag. Han har været med lige fra starten og deltager stadig i konkurrencer og opvisninger – ikke så meget som tidligere, men han er stadig med og hvis jeg havde ønsket det, så kunne han have været med det danske landshold i Finland til NM i denne weekend. Det er da ikke så dårligt for en fyr på hans alder 🙂

Tillykke med fødselsdagen Biscuit Blå!

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

