Dejlig jul!

D. 24. om formiddagen kørte jeg ud på arbejdet, for at ønske alle medarbejderne en glædelig jul. Det er en hyggelig tradition, som jeg nyder.

Kl. 11 gik turen videre mod Hillerød, hvor mine nevøer og resten af familien tog imod mig.

DSC_0006lille

Juleaftensdag kan være en laaaaaaaaaaang dag, men en gåture med hundene er en god både, at fodrive tiden. Og så for vi oven i købet lidt vild, så det blev en længere tur end planlagt.

DSC_0013lille

Øj, der var bare så mange fine gaver under træet. Jeg ved ikke om Marcus eller Gollum var mest spændt 🙂

DSC_0012

Endelig kunne træet tændes!

DSC_0018lille

Fuld fart rundt om juletræet

DSC_0020lille

Og endelig skulle vi åbne gaver – her er det Marcus.

DSC_0023lille

Og Andreas

DSC_0031lille

Og Gollum 😉

DSC_0033lille

Jubiiiiiiii en ny legeting

DSC_0041lille

Men som mange andre små babier, så var Gollum mindst lige så begejstret for gavepapiret som for gaverne!

DSC_0035lille

Gavepapier – flået til atomer

DSC_0699lille

Gollum julehygger

DSC_0697lille

Det hele er så spændende, når man er en lille hundehvalp

DSC_0050lille

Marcus fik en robot hund til jul og da vi talte om, hvis hund der kunne flest tricks, så vandt Marcus! Hans hund kan nemlig lyse med øjnene og det kan Hazyland drengene ikke! Den bliver svær at slå!

DSC_0024

Se en fed gave jeg fik! En tallerken med et billede af Gollum!

DSC_0059lille

Hero åbnede også gaver… Her var det:

DSC_0068lille

Røde julehalsbånd med bjælder i fra Karen i England 🙂

DSC_0062lille

Og flere gaver…

DSC_0064lille

Nøøøøj – det var en fantastisk bold fra Alice i Sverige

DSC_0054lille

Både to- og firbenede fik skøn julemad – øj, min søster er en fantastisk kok! Og mandlen blev væk fra ris-a-la-manden, så skålen måtte tømmes, for at sikre, at den ikke var der 😀

Jeg havde en skøn juleaften og det blev sent inden vi kom i seng.

Og det var dejligt at vågne i Hillerød og stadig have familien omkring mig.

Morgentur med drengene – vi vågnede lidt tidligt, så vi kunne nå en god tur inden Gollum go’ morgen kyssede nevøerne og fik dem ud af sengen ❤

Vi spiste morgenmad, spillede spil og hyggede indtil det var tid til, at drengene og jeg skulle hjemad.

Sikke en dejlig juleaften/jul det havde været…

DSC_0080lille

Og som afslutning på en skøn tur til Hillerød, gik vi en god tur i skoven.

DSC_0070lille

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

