Hygge i sneen og Novak

Drengene og jeg startede dagen med at gå ud og lege i sneen. Drengene nød det bare så meget og de fik løbe igennem. Det var skønt at se dem hygge sig så meget.

Da den værste krudt var brændt at, kunne jeg træne lidt med alle 4 hunde. Hero kørte sit Crufts program igennem i sne til knæene. Jeg kan ikke rigtigt spilde en dag, hvor vi kan komme ud i dagslys, men ahh hvor ville træningen være lettere, hvis sneen ikke lå så højt.

DSC_0129lille

Efter træningen tænkte jeg, at vi lige ville slutte af med en gåtur, så jeg kørte ned i akademihaven og begyndte at tage Biscuit ud. Pludselig var der en, der råbte mit navn. Jeg vendte mig og så en sort Border Collie komme op mod os… Det viste sig at være Gollums halvbror Novak. Han bor egentlig i Nordsjælland, men var helt tilfældigt på besøg i Sorø.

DSC_0143lille

Novak

Det var bare så hyggeligt at møde ham og hans ejer Clara. Novak var en super sød hanhund. Dejligt temperament og højt energi niveau.

DSC_0140lille

Gollum og Novak

Han og Gollum blev hurtigt gode venner og legede godt sammen. Når ellers Gollum kunne overtale ham til ikke at gå og snuse efter tæve-t** hele tiden 😀

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Gåture, Gollum, Hero, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

