Hillerød

DSC_0054lille

De fantastiske fem!

Morgenen startede med træning af alle 3 hunde og derefter var der afgang til Hillerød, hvor jeg skulle fejre påske sammen med min søster og nevøer.

Jeg blev mødt af duften af dejlige nybagte påskeboller, da jeg kom frem… Uhhmmmm…

Og så havde min søster nogen ærinder, som hun fik klaret, mens nevøerne og jeg var ude og flyve med helikoptere…

Og hygge med hunde…

Marcus og Gollum var nogen banditter – de kunne ikke vente med at gå tur, så de endte med at få os alle sammen til at jage dem rundt i haven… Jeg ved ikke hvem der grinede mest – Marcus og Gollum, der stak af eller Andreas og jeg, der prøvede at indfange dem igen 😀

Men selvfølgelig skulle vi også ud og gå tur og det var super hyggeligt for både to og firbenede.

God påske alle sammen!

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

