Det er lidt svært at tro…

Det er lidt svært at tro, at dette er samme hund og oven i købet filmet med kun få dages mellemrum…

Det ene øjeblik er han en fjollet lille hvalp, der ikke kan lade mine fødder være, når jeg prøver at gå.

Og det næste øjeblik er han en kontrolleret og fornuftig hyrdehund, der ved præcis hvad det er han skal.

Sikke en kontrast-fyldt tid teenage-perioden er – for en hund såvel som for et menneskebarn.

Jeg er vild med min lille hundehvalp og glæder mig til alle de fede ting vi skal lave sammen i de næste mange år ❤

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, hyrdehund, video. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

