Børnefødselsdag

Det føles som om, at det er evigheder siden, at jeg kørte til Lille Skensved hver dag efter arbejde, for at være sammen med Helle og hvalpene… Og det mærkelige er, at det føles slet ikke som om, at den sommer har noget som helst med Gollum at gøre.

Helle og jeg lavede et hvalpekuld sammen og det var en kæmpe oplevelse – så fantastisk. Vi havde 6 hundehvalpe og det var det eneste vi tænke på og talte om hele den sommer. Men det er meget længe siden.

Til gengæld er det kun et år siden, at jeg fik lille Gollum og siden da er tiden fløjet afsted.

Det er sært, hvordan de to ting, der jo i virkeligheden er meget meget tæt forbundet, kan virke så adskilte i min erindring. Og det er sært at det kan virke som om, at de tidsmæssigt ligger langt fra hinanden. For faktum er jo, at det kun er et år siden at de 6 Hazyland hvalpe blev født og faktum er også, at lille Golbert var en af dem ❤

ADSC_0001 (11)lille

Så i dag har Gollum fejret sin 1 års fødselsdag og det har han gjort med manér!

Han startede med en tur i Maxi Zoo, hvor han fik lov til at vælge sin egen fødselsdagsgave og jeg ved ikke hvad der er galt med ham… En ung mand, der forelsker sig i en LYSERØD legeting??? Jeg kan kun gå ud fra, at han mener, at han er mand nok til at gå med pink 😉

ADSC_0001 (1)lille

Så meget at vælge i mellem!

ADSC_0001 (2)lille

Fødselsdagsbuffé

ADSC_0001 (4)lille

Fine gaver! Meget pink 😉

Og derefter tog han vennerne med på en dejlig gåtur i det fantastiske vejr, som man godt kan undre sig over… Misforstå mig ikke; jeg holder voldsomt meget af Gollum og han er en skøn og underholdende hundehvalp, der altid får mig til at smile (og sommetider får mig til at rive mig selv i håret) . -Men artig det har han i hvert fald ikke været og det troede jeg var en forudsætning for godt vejr på ens fødselsdag 😉

ADSC_0001 (9)lille

Dejlig gåtur med vennerne

Enhver lille drengs drøm er vel, at få lov til at holde børnefødselsdag på McDonalds og intet er for godt til Gollum, så det skulle han selvfølgelig. Jeg skyldte ham også en Happy Meal for den flotte opvisning han lavede i Roskilde for et par uger siden. Mine hunde får altid en Happy Meal, når det gør noget ekstraordinært og når så ung en hund laver så flot en opvisning på sådan en travl stævneplads, så må det regnes som ekstraordinært og udløse en Happy Meal 🙂

Så vi fejrede fødselsdag på McDonalds med burger, pommefrites og milkshake. Gollum var imponeret!

Han inviterede også vennerne på burger og milkshake.

Da vi kom hjem, syede jeg en elastik i hans lyserøde legeting, så den kan bruges til træning. Gollum har afprøvet den og han er tilfreds.

Gollum og Biscuit har leget og leget og leget i dag – de har kun holdt pause for at spise en stor fiskeguf hver. Føj hvor den stank, men hundene var begejstrede.

DSC_0028lille

Lækker fisk

Såh Gollum har haft en rigtig god fødselsdag 🙂

Kæmpe tillykke med 1 års dagen til Hazyland One Ring To Rule Them All, Hazyland Speak Friend And Enter, Hazyland Black Gate Of Mordor, Hazyland Fellowship Of The Ring, Hazyland Moria og min egen Hazyland My Preciouzzz.

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Hazyland Hvalpe, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

