6 Års Fødselsdag

Min yngste nevø Marcus skulle have holdt fødselsdag weekenden før jeg tog til Japan, men desværre blev han syg og måtte udsætte festen. Så i morges kørte vi til Hillerød for at fejre.

DSC_0018lille

Men inden da startede vi med en tidlig morgen-svømmetur i søen 🙂

Og så var det ellers til Hillerød, hvor jeg havde en masse gaver – ikke kun til fødselsdagsbarnet, men til begge nevøer. Jeg havde købt en masse ting med til dem fra Japan, bla. en bamse, der gentager alt hvad man siger til den. De er mega sjove og det var ikke kun børnene, der morede sig over dem 😀

Fødselsdagsgaver og kort…

Der blev serveret lækker brunch – øj, hvor ville jeg ønske, at jeg kunne spise mere, for de var så mange lækre ting at vælge imellem.

DSC_0049lille

Eftermiddagen gik med hygge i haven…

Leg med fødselsdagsgaver…

DSC_0047lille

Kæmpe-balloner…

DSC_0099lille

Gåture med hundene…

DSC_0055lille

DSC_0060lille

DSC_0084lille

Og så derefter var der det helt store kagebord – jeg ville igen ønske, at jeg kunne spise mere 🙂

Tak til min nevø – og ikke mindst min søster – for en dejlig fest 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

