BonBon Land

DSC_0321lille

Drengene og jeg kørte hjemme fra kl. 8 i morges. Gollum skulle lige tjekkes hos kiropraktoren efter et fejl-vurderet spring. Heldigvis blev han erklæret fuldstændig fit.

Så kl. 10 var vi klar til at indtage BonBon Land sammen med hele familien; min far, hans faster, min søster og mine 2 nevøer.

DSC_0295lille

Min far, hans faster Gudrun og Andreas sammen med hundene. Dejligt, at jeg kunne få hundepassere ind i mellem.

DSC_0218lille

Min søster og Marcus til venstre i billedet og min far og Andreas til højre.

Nu kalder man de maskiner, der står rundt omkring i BonBon Land for forlystelser… en del af dem er dog ikke særlig lystige… Faktisk er de direkte skræmmende! Og selvfølgelig er det de meste skræmmende af dem, som mine nevøer er mest interesserede i! Argh!

Seriøst! Hvem har lyst til først at køre lodret op og derefter lodret ned med 70 km/t???? Ikkr mig! Men jeg gjorde det alligevel! Fordi jeg er ude af stand til at sige nej til mine nevøer! Mit ansigtsudtryk på billedet siger alt!

DSC_0245lille

Min søster er verdens sejeste kvinde. Ikke kun til forlystelser. I alle forhold i livet er hun mega sej. Men til forlystelser er hun ekstra sej! Godt vi havde hende med! Og godt, at jeg havde 3 hunde med. Så havde jeg ligesom en undskyldning for at tage en pause ind i mellem 😀

Drengene har oplevet i dag! I starten var Gollum lidt usikker på det hele – maskiner, der fløj rundt oppe i luften, folk der skreg, whizzen og zoomen alle vegne… men der gik ikke ret lange tid, før han havde vænnet sig til det og da der hele tiden, ustandseligt og uafbrudt var nogen, der skulle kæle og klappe de 3 hunde, så har han nydt en dag med ubegrænset opmærksomhed. Det kunne ikke være bedre. Efter et par time var Hero og Gollum trætte og begyndte at lægge sig ned, når vi holdt pause. Gamle Biscuit har kørt på hele dagen uden at sætte farten ned. BonBon Land er sheltie-paradis. Der er jo børn alle vegne. Hero og Gollum har haft en god dag med mange oplevelser. Biscuit har haft en enestående, fantastisk dag fyldt med skønne børn, der gad klappe og hygge 😀

DSC_0248lille

Hero tog det hele ret afslappet

DSC_0270lille

Gollum fulgte nøje med i al ting…

DSC_0358lille

Men det varede ikke længe før han havde vænnet sig til det og også tog sig en lur

DSC_0298lille

Gollum

DSC_0306lille

Biscuit kørte på hele dagen uden at sætte farten ned – han har haft en skøn dag 😀

Der var nogen forlystelser, som jeg godt kunne klare… Vandormen var perfekt – og det var godt. For Marcus insisterede på flere ture i træk 😀

DSC_0284lille

Søster og nevøer i Vandormen

DSC_0275lille

Fuld fart på Vandormen

IMAG0578lille

Vandorms-selfie

IMAG0580lille

Jubiiiii vi fik første vogn!

Bæver-rafting magtede jeg også, selv om jeg blev våd 😀

DSC_0334lille

Søster og Marcus inden det gik løs

DSC_0342lille

Andreas

DSC_0347lille

Marcus

Men der var også nogen, hvor jeg ‘stod over’ og passede hunde 😉

DSC_0234lille

Marcus i den forreste skildpadde

DSC_0232lille

Søster og Andreas – godt det ikke er mig!

DSC_0222lille

Søster og Marcus – her kunne jeg nok godt have være med, men det var jeg ikke

DSC_0299lille

Morfar blev også lokket med

Tak til hele familien for en skøn dag med godt selskab og sjove oplevelser 😀

DSC_0328lille

 

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

