Nettos parkeringsplads

dsc_0019lille

Hero

Helle mindede mig for nyligt om, at det er længe siden, at jeg har trænet andre steder end på den sædvanlige sportsplads. Tidligere har jeg været meget bedre til at opsøge alle mulige mærkelige træningssteder, for at vænne hundene til at arbejde under alle forhold og med mange forskellige forstyrrelser.

Så det rådede jeg bod på i dag, ved at køre ned på Nettos parkeringsplads for at træne. Og Nettos parkeringsplads byder virkelig på alle mulige forstyrrelser… Et ældre ægtepar (formoder jeg) tog hestevognen ud for at handle! Det er i hvert fald ikke noget mine hunde ser hver dag.

dsc_0027lille

Både Gollum og Hero tacklede de anderledes omgivelser rigtig fint og vi havde super god træning. Skønt. Især Gollums heelwork føltes virkelig godt.

dsc_0009lille

Gollum

Og så var det Biscuits tur. Nettos parkeringsplads byder på nogle lidt andre Nose Work udfordringer end han tidligere har prøvet, men det tog han fint.

dsc_0016lille

Der sidder duftkilden!

Jeg satte en duft på nogle indkøbsvogne og lod ham søge – det gik bare så godt. På første søg var der ikke parret med godbid – det var der på det næste.

imag0894lille

Fundet! Denne gang uden godbid på kilden.

Og derefter flyttede jeg færden over på min bil – det klarede han også flot – nogle søg med godbidder og andre uden. Biscuit var bare så dygtig. Jeg er meget stolt af ham.

Jeg lavede en lille video:

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Gollum, Hero, Nose Work, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

