Halloween besøg i Hillerød

dsc_0055lille

I går var jeg på Halloween besøg i Hillerød – en uge for tidligt, men på selve Halloweens aften ville mine nevøer jo alligevel ikke have tid til at hygge med mig.

Inden jeg kørte til mine nevøer, stod den dog på en smuk efterårs gåtur i parken rundt om Frederiksborg Slot.

Eftermiddagen gik med rulleskøjter, skateboard, slik og andet guf… Super hyggeligt.

Og det var jo et halloween besøg, så halloween udstyret skulle også luftes…

dsc_0075lille

Og da det blev mørkt stod den på meeega uhyggelig halloween lys leg ude i haven.

dsc_0095lille

Tak til familien i Hillerød for en dejlig dag.

Dette indlæg blev udgivet i Familie, Gåture, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

