Dagens træning

dsc_0006lille

Gollum

Jeg havde besluttet at træne i dag, men da jeg forlod min arbejdsplads og kom ud i den bidende kulde, var jeg fristet til at ændre planer. Jeg er ikke egnet til kulde og det var koldt i dag!

Men hvad enten jeg skulle træne eller ej, så skulle jeg i hvert fald have købt lidt ind, så jeg kørte til Netto… Jeg var ikke den eneste, der skulle i Netto i dag. Tværtimod virkede det næsten som om, at juletravlheden allerede havde sat ind. Det myldrede med mennesker og biler, der kom og gik.

Sååååh da jeg så det, så blev jeg alligevel inspireret til at udnytte al aktiviteten og træne på Nettos parkeringsplads. Så det gjorde jeg. Det område, som jeg plejer at træne på uden for Netto, var fyldt med biler, så jeg måtte en tak længere væk. Der skal jo være noget plads til at vi kan bevæge os og jeg skal helst undgå, at hundene bliver kørt ned i trafikken på parkeringspladsen.

Den bagerste ende, længst væk fra butikkerne, var perfekt. Uro og distraktioner fra mennesker, cykler og biler, men plads og ikke den store risiko for et uheld.

dsc_0010lille

Hero

Vi havde super god træning og hundene var så dygtige. Jeg skrev faktisk til Helle, der er i Sverige og ved at gøre klar til NM i morgen, at hvis Gollums mor har tænkt sig at være lige så dygtig som Gollum i denne weekend, så vil de få et fantastisk NM 🙂

Biscuit er ved at træne et nyt freestyle program til 2017, så han laver ikke så meget nose work i øjeblikket. Men i dag stod den på nose work og han kunne godt huske det 🙂

dsc_0013lille

Fordi vi ikke har arbejdet med at søge i et stykke tid, så gik han mere i ‘freestyle mode’ end han gjorde tidligere, men efter første søg var det overstået og de to næste søg var koncentrerede og fokuserede. Han var meget dygtig. Alle 3 søg var uden godbidder ved kilden og alligevel fandt han kilderne uden problemer. Vi søgte mellem tøjcontainerne fra Frelsens Hær, Kirkens Korshær mv. og det var et perfekt område. Mange forskellige gemmesteder og alligevel et fint afgrænset område.

Jeg er meget tilfreds med alle 3 drenge og har simpelthen så god samvittighed, fordi jeg alligevel fik trænet 🙂

God weekend alle sammen.

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Gollum, Hero, Nose Work, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

