Næstved

Dagen startede som de fleste dage med at Gollum morgen-kyssede sin onkel og alle andre omkring ham.

Awwwwwww ❤

For ca. 10 dage siden, fik min far en ny hofte. Jeg hentede ham på hospitalet efter operationen og kørte ham hjem og den gang gik det godt. Siden har jeg kun været i telefonisk kontakt med ham, så i dag kørte vi til Næstved for at sikre os, at det stadig gik godt.

dsc_0009lille

Inden besøget hos min far, gik vi en tur langs kanalen, hvor vi gik en hyggelig tur og nød at følge med i aktiviteterne på vandet.

Jeg havde købt frokost og lidt juleguf med til min far, så vi spiste og fik en kop kaffe og fik opdateret hinanden om stort og småt fra de sidste par uger. I betragtning af, at min far har været nødt til at være hjemme pga. en nyopereret hofte, så havde han en masse at fortælle.

dsc_0035lille

Hygge

dsc_0034lille

Hov Biscuit, hvad laver du på bordet med næsen meget tæt på havregrynskuglerne?

dsc_0037lille

Selv Golbert tog sig en lur – det var nu kun en kort power-nap og så var han klar til ballade igen.

dsc_0041lille

Ham med hundekiksene er populær!

Vi sluttede eftermiddagen med en gåtur i området hvor min far bor. Her har jeg gået rigtig mange ture sammen med min mor og Bridie ❤

dsc_0042lille

En dejlig lørdag og skønt at se min far komme sig så fint efter operationen 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero, video. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

