Dejlig Fødselsdag

DSC_0062lille

Drengene og jeg har haft en dejlig søndag… Godt nok besluttede Biscuit sig for, at vi skulle op kl. 6 (jeg vågnede med en sheltie på maven og to store blå sheltie-øjne, der stirrede mig ind i ansigtet og en sheltie-mund, der bjæffede begejstret, da jeg viste tegn på liv), men så fik vi jo så meget mere ud af dagen…

Vi hyggede med morgen-kaffe og jeg åbnede fødselsdagsgaver og kl.  9 gik vi ud for at træne.

DSC_0005

Biscuit trænede afslutningen på sit nye program

DSC_0019lille-horz

Hero trænede pote-arbejde

DSC_0017lille

Og som belønning fik han en ny bold, som jeg fik i en af mine fødselsdagsgaver

DSC_0026lille

Og Gollum trænede sit nye program, som vi skal have debut med d. 1. april

Da træningen var ovre, kørte vi til kanalen i Næstved og gik en meget smuk tur. Det var så dejligt.

DSC_0033lille

Kanalen i Næstved

DSC_0059lille

Vi gik i ca. 1½ time og da vi kom tilbage var jeg ved at være rigtig sulten, men det var ok, for jeg havde en frokost aftale med min far 🙂

Vi mødtes og spiste frokost og drak kaffe og det var super hyggeligt.

Næste stop var i Næstved Storcenter, hvor jeg fandt mit kostume til Gollums nye 2017 HTM program. Så nu er den del på plads… Så skal vi bare lige have trænet lidt, så koreografien og udførslen også kommer helt på plads.

Vi sluttede af med en våd gåtur i skoven… Denne gange kun 30 – 40 minutter – bare lige for at sikre, at hundene ikke havde glemt, at de havde været ude, når vi kom hjem 😀

DSC_0073lille

Skovturen var i regn og slud… 

Som Harry Potter fan, må jeg lige dele denne fødseldagsgave med jer…

Et Dobby net 😀

DSC_0082lille

DSC_0078lille

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Dejlig Fødselsdag

  1. Helle Larssen siger:

    Wow et godt billede af Hero med bolden 😀💙 stort tillykke med de lyvogtyve 🇩🇰

Skriv et svar

