Verdens bedste Golbert fylder 2 år i dag

DSC_0241lille

En fin orange bold i fødselsdagsgave 🙂

Lidt over midnat for 2 år siden kom en lille våd og lettere slimet hvalp til verden… Jeg tog imod den, fik den pillet ud af fosterhinden og kigget på den. Jeg så dens nærmest kul-sorte ben og forelskede mig øjeblikkeligt. Jeg tjekkede kønnet og da det gik op for mig, at det var en lille dreng, så rakte jeg den frem mod Helle og sagde ‘Se – det er min nye hund’. Få sekunder gammel og jeg havde allerede valgt hvilken hundehvalp jeg skulle have.

2047410290206705431

Små sorte forben ❤

Og selv om jeg også forelskede mig i hans to brødre og med lethed kunne have valgt en af dem til, så kunne jeg ikke vælge Gollum fra. Han var min lige fra starten. Også selv om jeg ind imellem prøvede at bilde mig selv og alle andre noget andet ind.

DSC_0280lille

Gollum – 2 år

Og jeg har ikke fortrudt… Gollum er noget helt særligt. Han er uhyre intelligent og i mangel af bedre ord, vil jeg kalde ham ukompliceret. Han hviler i sig selv, tager tingene som de kommer og er så godt som altid i godt humør.

DSC_0391lille

Gollum og søster Ex-it på deres 2 års fødselsdag

DSC_0403lille

Gollum og Ex-it

Han er også et fjolle-hoved og har en kæmpe personlighed. 2 år gammel angriber han stadig mine fødder og bider i mine sko når vi går tur. Han er verdens mest utålmodige sjæl (han kan små-pive frustreret over at skulle vente mens Hero tisser, når vi går tur).

2060490476720488741

Det her er han ikke rigtigt vokset fra! Gad vide om han nogensinde gør det?!

Han får mig til at grine flere gange hver dag med alle sine skøre påfund. Han er sådan en sjov fyr.

20170505_141906lille

Halløj dernede!

Han må godt øve sig i at sove lidt mere (når jeg er helt game-over om aftenen, kan jeg være sikker på, at få en lege-dims i ansigtet, fordi Gollum gerne vil engagere mig i sin leg), men ellers skal jeg ikke klage 🙂

Gollum er mega fed at træne med – han gør sig umage og vil rigtig gerne.

2245268332720686773lille

Det er svært ikke at blive glad, når man kigger ned på dette glade ansigt. Fri ved fod med Gollum.

Alt i alt, så gør Gollum mig glad… I hvert fald det meste af tiden 😀

Tillykke med fødselsdagen min søde, smukke Sortfod

IMG_20170509_160027_502lille

Biscuit, Hero og Gollum

Han har fejret sin 2 års fødselsdag sammen med sin familie… Søster Ex-it var glad for at se ham… Mor Jazz noget mere irriteret over at han dukkede op 😀 Onkel Hero har lært at leve med ham 😉

Fødselsdag med familien:

DSC_0217lille

Gollum

DSC_0306lille

Mor Jazz

DSC_0107lille

Søster Ex-it

DSC_0072lille

Onkel Hero

DSC_0332lille

Tante Doggie

DSC_0352lille

Og bedste venner Biscuit….

DSC_0369lille

Og Cookie

Morgenhygge med Onkel Hero:

Tillykke med de to år også til Vega, Ex-it, Easy, Bambus, Fifty og Easy. Vi glæder os til at holde fest sammen med jer. 

Dette indlæg blev udgivet i Gollum, Hazyland Hvalpe, video. Bogmærk permalinket.

2 svar til Verdens bedste Golbert fylder 2 år i dag

  1. Helle Larssen siger:

    Og som Anders ville sige når han gør grin med dig: åhhhhh den har helt sorte fødder 😂
    Stort tillykke Golbert -verdens bedste bror og legekammerat 💙🇩🇰

Skriv et svar

