Super hyggelig dag i Hillerød <3

I går ved middagstid hoppede hunde og jeg i bilen og kørte mod Hillerød. Min søster havde et heldags-seminar på arbejdet, så jeg havde fået lov til at låne mine nevøer og vi havde en super hyggelig dag 🙂

Trafikken var ikke noget problem på det tidspunkt hvor jeg kørte, så jeg kom hurtigere frem end forventet. Jeg tog hundene på en gåtur rundt om slotssøen og derefter hyggede vi lidt ved søbredden, mens jeg spiste min frokost.

Kl. 15 kørte jeg til skolen for at hente Marcus. Og det var heldigt, at han havde tid til at komme med mig… da han var færdig med at grave sin tunnel selvfølgelig. Hver ting til sin tid 😉

Eftermiddagen gik med hyggelige gåture med hundene, med at spille spil, læse lektier og alle de andre små hverdagsting.

Dejlig gåtur med mine 5 favorit-drenge ❤

Marcus og Biscuit har noget helt særligt sammen: ❤ ❤ ❤

Ren nostalgi at læse lektier sammen med Marcus. Jeg lærte også at læse, ved at læse små historier om Søren og Mette. Nogen ting ændre sig åbenbart aldrig.

Efter aftensmaden stod den på hygge i haven indtil sengetid.

Tak for en dejlig dag Andreas og Marcus. Det var så hyggeligt at være sammen med jer ❤

Dette indlæg blev udgivet i Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

