BonBon-Land

DSC_0095lille

Min søster, min far, min fars faster, mine 2 nevøer og mine dejlige hunde ❤

Drengene og jeg har haft en fantastisk dag i BonBon-Land sammen med min familien – min far, min fars faster Gudrun, min søster og min 2 nevøer.

BonBon-Land er ret hunde-venligt. Der var god plads til dem, en masse buske og træer til at lette ben op af (jeg har jo hanhunde, så det er meget vigtigt 😉 ), en hel masse mennesker til at klappe dem og så var jeg så heldig, at min far godt ville være hundepasser, mens jeg hyggede mig med mine nevøer.

DSC_0014lille

Min far og søster sammen med mine 2 nevøer

DSC_0050lille

Min yngste nevø tog dette billede, mens vi ventede på Bæver-rafting. Min søster, min ældste nevø og min fars faster Gudrun

DSC_0069lille

Gudrun og Andreas – Bæver-rafting

DSC_0071lille

Marcus – Bæver-rafting

DSC_0067lille

Min søster – Bæver-rafting

DSC_0146lille

Min far og Marcus på sejltur på de 7 verdenshave

DSC_0123lille

Panda i Kina

DSC_0112lille

Den afskyelige snemand

DSC_0110lille

Grønland

DSC_0136lille

Italien

DSC_0131lille

Afrika

DSC_0122lille

Australien

DSC_0037lille

Frokost-tid – Marcus gav vist hundene mere frokost end han selv spiste 😀

DSC_0040lille

Marcus deler gladeligt sin frokost med 3 meget opmærksomme hunde 😀

DSC_0032lille

De tigger ikke – de er bare opmærksomme

DSC_0077lille

Min far var hundepasser, mens jeg hyggede med mine nevøer – tak far 🙂

DSC_0081lille

Andreas gav også gerne en hånd med…

DSC_0135lille

Min far og Marcus

DSC_0100lille

Den her var meeeegaaaa uhyggelig

20170805_120322

Rutchebane-selfie

20170805_155506

Hundene fik en masse nye venner

DSC_0079lille

Virkelig – en masse nye venner!

DSC_0151lille

Nu har jeg 3 trætte hunde! 9 timer i BonBon-Land kan slå luften ud af de feste 🙂

DSC_0153lille

Et lidt træt smil fra Biscuit

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized, Gåture, Hero, Biscuit, Familie, Gollum. Bogmærk permalinket.

Et svar til BonBon-Land

  1. Gudrun Oswald siger:

    Kære Emmy.

    Mange tak for en dejlig dag, det er altid rart at være sammen med dig og dine hunde og tak for masser af dejlige billeder.

    Kilder til alle hundene fra mig og til dig selv mange hilsener Gudrun.

    Fra: Hazyland [mailto:comment-reply@wordpress.com] Sendt: 5. august 2017 22:03 Til: goswald27@gmail.com Emne: [Nyt indlæg] BonBon-Land

    Hazyland Border Collies & Biscuit posted: ” Drengene og jeg har haft en fantastisk dag i BonBon-Land sammen med min familien – min far, min fars faster Gudrun, min søster og min 2 nevøer. BonBon-Land er ret hunde-venligt. Der var god plads til dem, en masse buske og træer til at lette ben op af “

Skriv et svar

