Barnepige og en masse træning

20171013_093147lille

Frederiksborg Slot

Min weekend startede allerede torsdag middag i denne uge. Jeg skulle nemlig til Hillerød og passe mine nevøer fra torsdag til fredag.

Så ved frokost-tid torsdag kørte jeg mod Hillerød, hvor jeg gik en tur i slotshaven ved Frederiksborg Slot. Hundene skulle lige luftes…

Derefter hentede jeg Marcus i skolen. Andreas var allerede hjemme og havde en kammerat på besøg. Jeg havde kanel-snegle med, så vi hyggede med Ice Tea og kanel snegle inden vi alle tog overtøjet på igen og gik en tur rundt i Ålholmparken med hundene.

20171012_192456lille

Da vi kom tilbage, skulle Andreas’ kammerat hjem og jeg skulle i gang med at lave mad. Kanel-snegle holder jo ikke evigt og der var lasagne på menuen.

Aftenhygge med Bernhard på Netflix sammen med Marcus og YouTube videoer sammen med Andreas. Og så var det sengetid efter en hyggelig dag.

20171012_202531lille

Godnat historie

Fredag morgen fik Gollum opgaven som vækkeur og han var effektiv. Begge drenge var ude af fjerene i løbet af 0,5! Der var endda tid til lidt morgenhygge inde afgang til skole.

20171013_065639lille

Drengene blev afleveret i skolen, jeg fik pakket mine ting og så gik hundene og jeg igen en morgentur i slotshaven. Jeg gad ikke begynde hjemturen før morgentrafikken omkring København var stilnet lidt af.

Vi var hjemme fredag ved 14 tiden og sluttede lige udflugten med en skovtur i Sorø.

Lørdag morgen kørte vi til Lille Skensved for at træne sammen med Helle. Og vi gik all in! Vi mødtes kl. 11 og jeg kørte hjem kl. 18. Så er der da trænet igennem!

DSC_0007lille

Helle og Ex-it

Søndag morgen kørte vi til Pedersborg og trænede på sportspladsen ved skolen. Sorø Hundevenner havde agility træning, så der var gode forstyrrelser til træningen.

Nye programmer til Hero og Gollum… Nose Work til Biscuit.

20171015_114057lille

Hero

20171015_123035lille

Gollum

Biscuit:

Vi nørdede med træningen og før vi vidste af det, var der gået 2½ time…

20171015_120607lille

Hero

Jeg tror, at vi springer aftensmaden over i aften!!! Der er vist nogen, der har spist rigeligt 😀

20171015_133224lille

Vi sluttede eftermiddagen med en dejlig gåtur i Skoven. Dejlig weekend sammen med hundene og mine nevøer ❤

Dette indlæg blev udgivet i Gåture, Hero, Biscuit, Familie, Gollum, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

