Tillykke med fødselsdagen Beat

Beat

For 6 år siden kom en helt speciel lille fyr til verden… Smukke, fantastiske Beat blev født i Birmingham, England. I løbet af de næste 8 uger blev det klart, at han skulle være min næste danse-stjerne.

Tingene udvikler sig imidlertid ikke altid som man håber. Beat har ikke lyst til at være danse-stjerne. Han vil gøre det, hvis jeg beder ham om det – det har han bevist… Han er Dansk Freestyle Champion og blev Årets Freestyle Hund nr. 2 i DKK i 2011 – samme år var han på det danske landshold til NM i 2011. Så jo, hvis jeg insisterer, så gør han sit bedste, men han bryder sig ikke om det. Han kan ikke lide at skulle konkurrere, han føler sig presset i ringen og kan ikke lide at publikum kigger på ham eller at skulle præstere, når der er fremmede hunde rundt om ham.

Så Beat blev ikke danse-hunde… Men han blev en stjerne… Han er min helt specielle, ganske særlige, fantastiske lille Beat hund. Han er frygtelig irriterende -tænder på det forkerte og jeg skal altid være opmærksom på, at der ikke kommer fremmede hunde for tæt på os. Han har svært selv ved hunde, som han kender godt og kan være udfordrende at arbejde og bo sammen med. Men ikke desto mindre, så har han trampet sig helt ind i hjertet på mig med store træsko på! Han har så meget personlighed og er så charmerende, at det gør helt ondt at tænke på, hvor meget jeg holder af ham.

Beat blev ikke sat her på jorden for at skulle være danse-stjerne. Han skulle bare være Beat – og det er han super god til at være!

Jeg elsker dig så højt lille mand! Tillykke med fødseldagen 🙂

Klik på billederne for at forstørre dem:

Dette indlæg blev udgivet i Beat. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar