Lille Hvide Bliss

Bliss yderst til højre og hendes datter Peace til venstre.

Jeg formoder, at det er naturligt, at minderne om de ting jeg har oplevet sammen med Lis fylder mere i øjeblikket. Sådan er det vel, når man mister et menneske, der har betydet meget i ens liv. Og her i forbindelse med, at vi har ledt efter nyt hjem til Bliss (og Peace) har jeg ofte tænkt på vores tur til Tyskland, da vi kørte ned for at hente hende hos opdrætteren. Jeg vidste, at jeg havde skrevet en artikel om turen og den prøvede jeg at lede efter, men jeg kunne ikke finde den nogen steder. Derfor blev jeg rigtig glad, da Janne nævnte for mig, at hun havde fundet den. Jeg fik hende til at scanne den, så jeg kunne læse den og genopleve turen. Herlig læsning. Jeg havde helt glemt hvor syg Kiri var! Jeg kunne næsten fornemme den fæle lugt på hotellet, da jeg læste om det. Og vores hektiske jagt på de sidste penge. Og de sære damer på færgen. Hold da op en tur vi var på :-).

Læs artiklen om Lille Hvide Bliss her!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

