Skovskolens legeplads

Jeg blev alligevel noget overrasket, da jeg ankom til Hillerød i dag… Normalt bliver jeg mødt af mine nevøer, men i dag var det Hulk der tog imod!

Hulk havde travlt med sin iPad

Hulk havde travlt med sin iPad

Heldigvis dukkede Marcus også op – Phew! Hulk er sej, men det er jo Marcus jeg gerne vil have et knus af!

Skovtur

Skovtur

Efter en kop kaffe, gik turen til Nødebo og Skovskolen, hvor der ligger en fantastisk skov-legeplads, hvor både mine nevøer og hundene kunne hygge sig.

Højt til vejrs

Højt til vejrs

Super flot legeplads

Super flot legeplads

Dagens udfordring var, at få 2 aktive drenge og 4 hunde hvoraf den ene var en hvalp, til at sidde stille på en Flintstone bil på samme tid 😀

Beat og Marcus, hvad snakker I om??? Og Hero, gemmer du dig bag Biscuit?

Beat og Marcus, hvad snakker I om??? Og Hero, gemmer du dig bag Biscuit?

Phew! Næsten alle kigger samme vej på samme tid :)

Phew! Næsten alle kigger samme vej på samme tid 🙂

Gollum var ret imponeret over legepladsen – han havde aldrig før set mennesker, der kravlede oppe i træerne eller drejede rundt om sig selv i karrusel fart!

Hvad laver du der oppe, Marcus?

Hvad laver du der oppe, Marcus?

Karruseller var også en ny oplevelse for Gollum

Karruseller var også en ny oplevelse for Gollum

Hygge og en lille sludder

Hygge og en lille sludder

Mine dejlige nevøer

Mine dejlige nevøer

Da vi kom tilbage til Hillerød, var Marcus og Gollum ikke helt færdige med at lege, så de fortsatte ude i haven, mens jeg lige fik mig en kop kaffe mere og resten af familien lavede mad 🙂

Klar til angreb!

Klar til angreb!

Trækkeleg

Trækkeleg

Jeg fik den!

Jeg fik den!

Tak for en dejlig dag til familien i Hillerød 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Familie, Gåture, Gollum, Hero. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar